Garantie
Wij staan achter de producten die we aanbieden. Koffie is een vers product waar de garantie niet voor geldt. Mocht u niet tevreden zijn, meld het ons. Wij  nemen contact met u op over een passende oplossing.

 

Klachten
Koffie is een té mooi product om over te klagen en smaken verschillen! Juist ook met koffie verschillen onze smaken. Mocht je toch niet tevreden zijn, meld het ons! Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk. Onder het genot van een gezamenlijk bakkie koffie en met service voorop komen we er vast uit.

Al onze batches gebrande bonen worden voor verzending door ons gecontroleerd en geproefd. Van  iedere batch gebrande bonen houden wij een sample in ons bezit om bij klachten de batch achteraf nogmaals te controleren.

 

Retour
Koffiebonen zijn een vers product, met die reden valt de aankoop van koffiebonen buiten de standaard retour voorwaarden. U kunt contact opnemen indien u niet tevreden bent met uw aankoop via het emailadres info@vanboontotbakkie.nl

Verpakkingsvrij winkelen

Wist u dat wij het heel normaal vinden als u voor de koffie en thee uw eigen verpakking meeneemt? Dat kan een eigen blik of zak zijn of de koffie- of theezak toen u eerder bij ons koffie of thee kocht.  We zijn herkenbaar aan dit logo op ons pand en geven u korting als u op deze manier koopt.

Om de smaak van koffie en thee optimaal te houden is het belangrijk dat het zo min mogelijk wordt blootgesteld aan mocht, zuurstof, warmte en vocht. Een pot of zak met een venster oogt fraai, maar beter is het om een gesloten verpakking te gebruiken.

 

© 2020 - 2024 Van Boon tot Bakkie | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel