Garantie
Wij staan achter de producten die we aanbieden. Koffie is een vers product waar de garantie niet voor geldt. Mocht u niet tevreden zijn, meld het ons. Wij  nemen contact met u op over een passende oplossing.

 

Klachten
Koffie is een té mooi product om over te klagen en smaken verschillen! Juist ook met koffie verschillen onze smaken. Mocht je toch niet tevreden zijn, meld het ons! Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk. Onder het genot van een gezamenlijk bakkie koffie en met service voorop komen we er vast uit.

Al onze batches gebrande bonen worden voor verzending door ons gecontroleerd en geproefd. Van  iedere batch gebrande bonen houden wij een sample in ons bezit om bij klachten de batch achteraf nogmaals te controleren.

 

Retour
Koffiebonen zijn een vers product, met die reden valt de aankoop van koffiebonen buiten de standaard retour voorwaarden. U kunt contact opnemen indien u niet tevreden bent met uw aankoop via het emailadres info@vanboontotbakkie.nl

Trotse ontvanger van de Groene Pluim

Sinds september 2024 zijn we de trotse ontvanger van een Groene Pluim. De Groene Pluim is een erkenning, waardering én stimulering voor bedrijven die werk maken van duurzaam ondernemen.

We mogen ons koploper noemen, mede vanwege:

  • werkplekken voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt
  • gecertificeerde inkoop
  • hergebruik van jute zakken, scaf
  • verpakkingsvrij winkelen

Lees er meer over op deze pagina

© 2020 - 2025 Van Boon tot Bakkie | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel